dilluns, 6 de febrer del 2017

PONTE EN SUS ZAPATOS

Avui, na Marta del fons pitiús ens ha fet un taller molt interessant sobre els refugiats, ens hem posat a la seva pell i hem intentat sentir el que senten ells quan els hi destrueixen les seves cases,es queden sense menjar ni aigua, no saben amb què es trobaran al camí dúna nova vida i no els deixen entrar als països per culpa de l'idioma.

També hem treballat en grups per reflexionar més sobre els sentiments d'aquests nens i aquestes famílies i després ho hem exposat a la classe.






4 comentaris:

  1. Els jocs que barem fer eren molt xulos .
    El nom de ponte en sus capatos es molt grasios.
    I despres em fet una feina en grups.

    ResponElimina
  2. Els jocs que varem fer eren molt xulus .
    I el nom de ponte en sus zapatos es molt diber.
    Despres em fet una feina en grup.andreu t.

    ResponElimina
  3. A jo em va agrada mol fe el meu travall per que les pregunta estaban abaix i les respostes a dalt i em va toca
    fe el de la cseta .Simulabem que estabam que se rompienla nostre casa.Tiago:)

    ResponElimina
  4. per fi una vegada soc famosa en el blog i me encanta el blog perque no te pots aburrir ni un moment.a el blog u visiten moltes persones i jo a sa meua famili lis dic que entrin en el blog perque es molt divertit. i crec que na ana se esforca molt en preparar el blog.Al blog hi ha molts de jocs per jugar i aprendre jocs per aprendre toca el teclat,pensar i memoria i na ana avegades fica noves pagines i hi han molts de jocs per jugar.saaaraaa i gaaalaaa

    ResponElimina