dimarts, 13 de juny del 2017

ACTIVITATS A LA MAR

Què bé ens ho hem passat avui amb els nostres companys de 3rA,a Sta. Eulàlia . Hem anat en Gamba i en Zodiac i tyambé hem fet piragua.
Ahhhh!!!!! i hem nedat, s' aigua estava boníssima!!!!
Clicau per veure les FOTOS

1. Me va encantar anar amb vela i kaiak. Primer vam anar amb vela i vaig anar amb na Gala, na Lucia, na Noa i molts més nens pero quan vam acabar i ens varem tirar a la mar va ser molt xulo. Després vam anar a menjar i en acabar vam tornar a anar amb vela i vam fer una altra volta en kaiak. Va ser super xulo. Rut.

2. L'excursió dels vaixells, kaiaks i llanxes va ser molt divertida. Farem casi el mateix per fi de curs i jo vull tornar a fer el mateix.
    Aquesta historia es una historia molt graciosa. La meva mare m'estava mirant quan jo estava en els vaixells i no sabia que era jo i després jo li he dit que havíem anat a Santa Eulària i ella m'ha dit que m'estava mirant a mi sense saber que era jo. Va ser molt graciós! Amelie.

3. Varem anar a Santa Eulària amb els de tercer B. Varem fer llanxa i era molt divertit. Després varem fer vela i anava molt lent però era molt xulo montar en vaixell petit. Després varem anar a esmorzar al sol i s'estava molt bé. Finalment varem anar en vaixell de vela i des del vaixell de vela ens varem tirar a l'aigua. Estava molt freda però mereixia la pena anar a aquesta excursió ja que va se super xula. El que més me va agradar va ser la llanxa. Judit.

4. L'excursió de vela era xulo por que jo podia controlar el vaixell i la kallak era caca por que no podimos kallakar de verda.sascha

5. Va ser la millor excursió que vaig fer. Varem anar en una llanxa fins arribar a un vaixell de vela.
    Després varem esmorzar i descansar. Per últim varem tornar al veler i després varem fer piraigua.
    I per ultim de veritat varem fer un bany. Andreu t.

6. Es beritat que el aigua es tava bonisima.Hem muntat en callat i hem muntat en una gamba tambe en una lanxa.
    Jo era el grup A primer ham fet primer callat i des pres en una gamba i nus adeixar tirarnus al aigua .
    Tamve he nat un pasell en una gamba i nus adeixat nadar as aigua un al tradolta.Era en Santa Elaria cuan
    hem aribat nus jebaban sa roba i nus hem pusat sa roba que es pot sa roba que es pot ramullar.Tania

7. Em baig pasa mol be per que ens barem deiga manetga el bele pero abia un prolema si girabes a la dretan anabes a la escera i si anabes a la escera nabes a la dreta.
    cuan abia un bele li tirabem aigua per que buliam ana mes llun pero anabem els segons .
    Abiem fet grups era desde el a fins el efe i yo era efe .
    En la calla na Noa abia amullat la calla i yo mabia caigut i mabia remullat tota i unaltra volta abia amullat i la calla se nabia donat la bolta.
    A BIA SET EN Santa Eularia. LUCIA

8. El dia 12 de Juny varen anar al club nautic d' Santa Eulalia,Feiem Vela,Kaiak i Lanxa jo vaig anar al grup a amb en Marti,Paula,Tania,Sara i Iassu i els monitors eren mol bona jent.Lo que mes ma agradat a set bela amb en Marc i el pirata tot ba estar molt xulu grasis al monitor mai oblidare com em an ensenyat a fer les coses.ADRI.

9. El dia 12 de juny vam anar a Sta. Eulalia a fer vela amb llanxa i kaiak. Jo m'ho vaig passar molt bé perquè els profes eren molt bona gent. El que mes em va agradar va ser quan ens vam tirar a l'aigua des de la barca. Hi havia 6 grups:A B C D F G.El meu profe es deia Josep. Els vaixells es deien gamba. Joel

10. Ami em va agradar la vela i mes la llanxa era molt divertit
    i kaiak tambe em va agradar pero adria me va tira moltes vegades
    pero no me inportava. Iassù

11. Les activitats de la mar va ser lo millor. La veritat és que ha estat la millor excursió del
    curs i de 2017. M'agradaria que si volem tornar al Club Nàutic de Santa Eulària féssim windsurf
    o guerres d'aigua i anar per la mar amb la piraigua d'excursió. El meu director preferit era en Marc. Li agradaven els jocs de Pokemon i Clash Royal.ILIR XD:)

12. A jo el que més em va agradar va ser la gamba.
    El professor es deia SAM i tenia 18 anys.
    També em va agradar l,activitat de kaiak.
    Vàrem anar amb la gamba fins una torre.
    Després ens va caure la nevera.

13. Varem anar al Club Nàutic de Santa Eulària i varem anar amb lanxa,barques de vela i piragües.I ens varem divertir molt. Varem haver de camviar-mos perque estavem molt xops.
    No va ser la millor excursió però hem vaig divertir. Elena.

14. El que més em va agradar va ser la lanxa i el kaiak, va ser molt xulo. La vela era molt divertida, no vaig remar molt bé però em va agradar fer-ho. El senyor que ens va dur amb vela es diu Sam i es molt divertit i graciós . Jo vaig ser del grup B amb les meves amigues. ens va caure sa nevera i sa lanxa la va agafar. Maria

15. Em va encantar anar a Santa Eulària a fer activitats a la mar. El que més em va agradar va ser fer vela amb el profesor Sam. Després varem anar en kaiak per parelles. Jo vaig anar amb n'Espe. Després del kaiak varem anar a esmorzar i en acabar, varem anar a fer vela una altra vegada. Finalment ens varem tirar a l'aigua des del vaixell. Anabel.

16. Jo, al principi em volia apuntar en el grup B, però no podia i em va tocar anar al grup A. No m'agradava molt el grup, però al final es va apuntar n'Adrià i en Iassù i al final m'ho vaig passar molt bé en el kaiak perquè quan baixava em tirava a l'aigua. A la gamba jo vaig conduïr el primer. N'Adrià estava tot el temps al meu costat en la gamba, però en el kaiak anava amb en Iassù. Martí.

17. Les actibitats des Dimars varen se mol divertitas i les nenas de sa bela es varen moga el pel iels nens lo matells i en sa bela anabam mol rapit i despres teniam que tenir un company lucas

18. El dia 12 del 2017 hem anat a una excursio a fer activistas.
    I hem fet grups de 5 i 6 nens i nenes.nos lo hem pasat molt be per que hem anat amb lancha,canoa i vela.
    i quan hem anat amb vela nos hem tirat en el mar . David.

19. El dia 12 vam anar al club Nautic de Santa Eularia vam fer vela kaiak i moltes coses mes.
    Em va agradar molt i va ser molt interesant. Vam anar 2 vegades en vela el meu grup es deia
    grup F estavem jo i alguns nenes i nens mes.GALA.ADEU.

20. Haviem anat a la mar a fer activitats com.
    Vela i piragua que va ser molt divertit
    I varem esmorsar i banyarmus.Andreu t.

21. A jo em va agradar molt l'excursió.
    El que mes em va agradar va ser la llanxa.
    Quan baixava del caiac em tirava a l'aigua i es també el que mes em va agradar. Martí

22. A jo vaj agradar la exurcio .