dilluns, 23 d’abril del 2018

DIA DEL LLIBRE

Amb motiu de la celebració del dia del llibre, a l'escola estam fent algunes activitats.
 1.- Amb els chromebooks estam fent un petit treball del motiu pel qual el 23 d'abril es celebra el dia del llibre, amb una recerca d'informació i a més aprenent a fer una presentació de google.
 2.- L'escriptor, Juanjo Serra i pare d'en Lluis de la classe de 4tB va venir Divendres a contar-mos algunes de les històries d'en Trasto, el protagonista del seu llibre.
3.- Aquesta setmana hi haura per l'escola una exposició de llibres per a que coneguem altres col.leccions i llibres que segur són interessants!!!

6 comentaris:

  1. A mi men canta es trevall del dia del llibre es divertit jo hi ha le acavat i e apres moltes coses noves com que perque el 23 de abril es el dia del llibre.
    Per que els tres autors Cervantes Shakespeare i Inca garcilaso van morir aquell dia pero Cervantes va morir el 22 pero el van enterrar el 23. Andreu t.

    ResponElimina
  2. A mi m'agrada molt escriure llibres i estic fent un a casa.A mi em da impressionar que
    tardes 50 anys en fer un llibre.El que va contar em da agradar molt perque
    era creatiu i inspirat.JOEL

    ResponElimina
  3. El pare den lluis ens an venit a explicar un llibre que ha fet.
    i a jo hem va agradar escoltar el llibre la seva historia era dun ca.
    el ca anava amb una bici de cans a fer la compra,com era tan pelut els seus pels sels van enganxar a la bici i volia anar a una peluqueria,el va tallar els pels i va quedar un ca petitiu.David

    ResponElimina
  4. M´agradat molt es conte el pare u sabia fer molt be anaba sobre un gos i el seu amu

    ILIR:)

    ResponElimina
  5. El treball del llidre ha set molt interessant perquè he après coses noves que no sabia per exemple:per què se celebra el dia del llibre el dia 23 d'abril.El pare d'en Lluis ens ha contat un conte molt divertit perquè tractava d'un gos que es deia Trastro i feia moltes travesures.Tania

    ResponElimina
  6. jo meue pasat molt be i lu que mes ma agradat es la pitsina per que el astillos me agradan molt i luka menus ma agradat a set la carera de ostlacles per que no me agrada corre i tot luca em fet as set capoira tenis sircuit i pisina ANDREU TORRES

    ResponElimina