dimarts, 22 de maig del 2018

JORNADES ESPORTIVES

Ahir dilluns varem anar a Santa Eulària per disfrutar un any més de unes jornades esportives d'allò més entretengut. Cada any aprenem coses noves i feim d'altres que ja són part de les jornades com els inflables de la piscina que ens encanten!!!!
Anem tots a mirar les fotos i fem un comentari on expliquem com ens ho varem passar , quines activitats ens varen agradar més i menys i perquè .També vull que expliqueu perquè vos agrada anar a les jornades esportives.(heu d'escriure entre 5 i 10 linies)

29 comentaris:

  1. Jo meu vaig pasar molt be i em vaig divertir mol be al camp de futbol vaig guanyar totes les carreres menys 1 que la vaig empatar .
    El que mes em va agradar va ser el de piscina Lucas va ser de la nostra calase el primer que va arrivar pero el van epitgar i es va caure despres jo vaig arivar i intentava pugarlo desde l aigua pero pesa masa despues va arrivar Hector i Amelie i Amelie em va tirar pero Hector que te mes forsa em va puJar pero Lucas estava tornan a intentaro normal i va arrivar i junts ens varem rrepartir el teresor.Andreu t.

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajajajajajajajajjajajajajajjajajajajajjajajajajjajajajajjajajajajjajajajajaj!!!!!!!


      hector

      Elimina
    2. jijijijijijijijjijijijijijijijijijijiijjijijiijijjiijjiijijijijijij lucas

      Elimina
  2. A jo el que mes hem va agradar va ser la carrera d'obstacles,perquè m'encanta corre i amb gent que desconeixia hem va agradar molt. També hem va agradar molt el tennis encara que vaig colar tres pilotes...Per jo la capo ira es bastant difícil però molt divertida. M'agrada perquè balles,lluites i fas acrobacies.Martí

    ResponElimina
  3. Lo que no m´he va agradar molt va ser corre tot aquei amaraton va estar guia pero tot el rato teniem que fer lo mateix.Lo que m,he va agradar molt va ser la picina aunque sempre estiguin les mateixes colxonetas pero me vaig tirar en totes me segueix a gradan molt.A llo m´ha a gradan les jornafes esportives per que feim jocs divertits i com lla saveu m´ha graden les colxonetes en la piscina¡¡¡M´HE U VAIG PASAR MOLT BE¡¡¡

    ResponElimina
  4. Mó vaig passar super bé per que mencanta fer esport.
    El esport que mes em va agradar va ser els opstacules i la Pitcìna i Capoira no em va agradar i tennis mes o menys.
    magrada la Picina i els opstacles perque mencanta fer deport.
    Magrada regular el tennis i Capoira perque no ho explicaven mol bè.
    Magrada anar a les jornades esportives perque feim activitats i jocxs.


    ResponElimina
  5. ma agradat molt sobretot la piscina i el tensi garsis a na Ana Héctor

    ResponElimina
  6. Jo no vaig estar, pero veient les fotos crec que ho vareu passar molt bé!!!
    A jo m'agraden pero lis posaria esports com bàsquet ,futbol ,rugbi. etc o sigui esports en concret.
    Tot aixo és una cosa pero la super mestra Ana em va portar una camiseta :]





















    ResponElimina
  7. les jornades esportives eren divertit per que estaven aprenent cosas mientras divertir-nos hem fet capoira tennis esmorzar camp de futbol que era un circuit i al final hem anat a la picsina. la meva parte mas divertit era a la picsina cuando he passado el castillo inflable mas difiçil i cuando he llegado estaba andreu tur i he empujado a el i despres he saltado en la picsina es de el castillo inflable.Amelie Common.

    ResponElimina
  8. va ser molt guai perquè era de esport.Lo que mes em va agradar va ser la piscina
    perquè la aigua es molt guai. També en la cursa de obstacles
    hi avia gent que no corria i altra que sesforcaba. també em va agradar
    el tenis perquè era molt divertit. la capoera estava be la patada i tot.
    Mo vaig pasar molt de.Joel

    ResponElimina
  9. He agradat los jornades un monòton. Primer varem fer capol-lira, el segon cosa era tennis, el tercer varem esmorzar, el quart varem afer camp de futbol i el ultima era el piscina. Els meus preferits era piscina i tennis. En el piscina havia inflables. En tennis varem jugar a matapolls. Sascha () ()
    ---

    ResponElimina
  10. Escurxio a Jornades Esportives de santa Gertrudis a Santa Eularia.
    A jo em va agradar ens ho varem passar super be mes la piscina.
    Lo que mes em va agradar es la piscina el segon el tennis el tercer
    les carreres i quart el capoira.La piscina em va agradar per que era l'ultima activitat i ens va refrescar.El tennis tanbe em va agradar per que va ser molt divertit els jocs que ens va agradar.Les carreres tanbe em va agradar per que vaig fer 4 carreres i vaig guanyar 3.El capoira no em va agradar per que el ball ho una lluita.A jo em agrada les jornades esportives per que els jocs que fan son bastant divertits. David . :) :D :)

    ResponElimina
  11. Les jornades esportives han set super divertides aquest any, hem fet tennis capoera circuits i natacio
    ens ho vam passar molt be, la activitat que mes m´va agradar va ser el tennis perquè feiem molts de jocs i havia nens i nenes que jugaven molt be.Les jonades m agraden molt perque feim esports i jocs.
    Gala.

    ResponElimina
  12. Les Jornades esportives han set super guais. Primer varem anar a fer capoira que consisteix en acrobacies, ball i musica. Llevo varem fer tenis,a jo no se hem donava be es tenis i ara ho faig millor. Despres varem anar al camp de futbol hi vam fer un circuit molt xulo ,jo vaig consegir donar 5 voltes. Al final varem fer piscina,varem arribar a l'escola molt agust. Maria

    ResponElimina
  13. Mo vaig pasar molt be a les jornades esportives varem fer capoira,tennis,circuit al camp de futbol i picina.El que mes em va agradar va ser la pisina per que hi havien moltes colxonets gegants i tambe em va agradar fer capoira per que feiem unes coses molt rares feiem com si fosim animals feiem de granota,girafa,cargol i ca pero es molt cansat fer capoira.El que menys me a agradat a set el tennis per que era molt aburrit era nomes darli a la pilota i anar a recollir i llevo varem fer un joc que em varen donar una pilotada a la cama.El circuit va ser divertit pero no va ser el que mes me va agradar ni el que menys.ELENA

    ResponElimina
  14. Jo me ho vaig passar molt be per que tots es esports que avia me agradaven molt.La activitat que mes me va agradar va ser capoira i la que menys teis.Me agraden les jornades esportives per que els esports m,encanten.

    ResponElimina
  15. Jo ḿ o bach passar molt be .
    A jo el que mes ḿ va agradar va ser la cursa i vach gana totes i en la tela aranya primer bella un lloc i despresa jo saltava atrabes de ell la primera cursa el vach a delantar axi pero no hem va agradar la capo ira.
    A jo me agrada les jornades esportives perquè jo soc molt espurtiu

    ResponElimina
  16. M´ha agradat sa jornada esportiva per que havia moltes coses xules. Lo que menys m´ha agradat a set capoira per que era molt aburit.Lo que mes m´ha agradat a set sa piscina per que era per refresca
    m´he o vaig passar molt be sa camiseta no m´he agradava molt.Lo des circuit era molt cansat per jo
    per que teniem que corre moltes voltes.Lo de tennis molt guay i tambe es lloc des mata pollos era xulisim per jo.

    ResponElimina
  17. Em va encantar les diades esportives em vaig pasar molt be: varem fer capoira, basquet,esmarzar, un circuiti i ìsina. Es quin va ser que me va agradar mes va ser sa pisina vaig estar amb na Tania. En la pisina hi havia un tobogan,un sircuit que en es final hi havia un cocodril i un altre circuit que en es final hi havia un tesor. Prime vaig anar a es sircuit on hi havia un tesor, un altre circuit que hi havia en el final un cocodril i llebo em baig tirar per el tobogan.
    Varemn fer un circuit que teniem que saltar,citcat,core, pasar per emitg de unes cordes,fer una boltereta, salta i pasar per devall de unes coses de madera o tambe podriem pasar per dal.
    A capoira varem fer animals per etgemple el carago llebo nus va contar on es va esitir quans de añs fa que es va inventar i algunes coses mes. LUCIA

    ResponElimina
  18. Les jornades esportives ens ho varen passar molt be tots perquè ha set tot molt divertit tot lu que varem fer.La activitat que mes me va agradar vesar jugar a tennis perquè a set molt divertit i la que menys meva agradar baser el capo-ira perquè avia de fer coses molt rares.A jo m'ha agrada les jornades esportives perquè fem molt de esport. Tania

    ResponElimina
  19. Lo primer lo que hem fet era Capoira es com un tipo de lucha i era molt xulo.
    Despres hem anat a juga al Tenis hem jugat a Mata pollos i era molt xulo i grasios.
    Despres hem anat a menjar.
    Hem anat al camp de futbol per fer un recollit i he set el mes rapid i els de laltre
    escola eran mol lents.
    Hem anat a la picina i era lo mes xulo era lo ultim. De Iassú :D

    ResponElimina
  20. Les Jurnades esportives van ser molt dibertides varen fer capoira despres barem fer tenis en parejes despres barem esmorzar cuan barem acaba barem ana as camp de futbol i barem fer relebos despres de 5 o 6 careres barem ana a sa pisina jo baig fer es primer en ariba as cofrebero men baicaure i despres en Andreu tur es segon despres nus barem ana as coleji inus ba agrada molt i barem ana cadascu a sa seva casa.LUCAS

    ResponElimina
  21. Hem van agradar molt les jornades em vaig pasar super bé el que mes em va agradar va ser la piscina.No em va agradar res res res res res res capoira era un ball mixta pelea.També el Tenis estava molt divertit.saraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:):):):):):):):):)

    ResponElimina
  22. El que mes ma agradat a set piscina i tennis i el que menis es capo ira
    Hector

    ResponElimina