dimarts, 31 d’octubre del 2017

CAMP D APRENENTAGE

què bé ens ho hem passat i quantes coses hem aprés al camp d'aprenentatge de Sa cala.
hem vist com eren les feines del bosc antigues, com vivien els pagesos, d'on treien l'aigua i hem apres també utilitats de les plantes . Hem fet pà i sobretot hem conviscut amb els nostres companys .
Segur que  ens ha servit per coneixer-mos millor .
Mireu les fotos i opinau sobre la visita, el que vos ha agradat, el que no vos ha agradat, els vostres sentiments i si tornarieu.....

27 comentaris:

  1. Hem anat a Sa Cala amb bus prime varem veure la casa i despres varem anar a una excursio de 6km ens van explicar les plantes i el pou i varem esmorzar al pou.Quan hem arivat em anat a sa casa de Sa Cala.Varem dinar i quan hem acavat podiem jugar.Despres ens van explicar com es posa les coses en el horn i despres varem fer el pa pajes.Despres del pa pajes varem fer el Sopar que era pizzes i quan era de nit varem fre una nit de talents amb musica.I despres varem dormir.Quan era de dia varem menjar el dilluni.Despres varem fer unaltre exursio de 4km.Quan em volt de sa exursio varem agafar el pa i nos varem anar amb bus.David

    ResponElimina
  2. M'agradat per que hem fet pa pages.El que no m'agradat es les excursions per que tenia que escriure molt.
    M'agradat la visita per que la casa era molt grant i molt pulida.
    El meu sentiment a set tranquil per que hem tenit que caminar lent i per que hem fet el pa molt poc a poc.
    Jo tornaria per que hi ha haire,natura, per que hi ha tranquilitat i no te tanta contaminacio com la ciutat i pots jugar per el espai que hi ha.David

    ResponElimina
  3. Naltros varem anara sa Cala amb el bus varem veure la casa i després varem fer una excurció de 6km.
    Quan varem arribar varem dinar perquè a l'excurció varem esmorzar.
    Jo hem sentia molt content per estar a sa Cala amb els meus amics.
    Jo hi tornaria a anar per passar-m'ho igual de bé que ens ho varem passar.
    La veritat hem va agradar molt.Martí!

    ResponElimina
  4. jo me e sentit emosionat,nervio i cansat.
    A st molt interesant i el pa estava molt bo.
    Magradaria pode esta mes tenps.
    En les escursions em apres a sebre di ferecia un pi ver de un pi bort.....
    Ens an ensenyat moltes coses com se utilitsaba una pala per fe pa i moltes coses mes i persert les pizzes estavan molt bones.Tiago

    ResponElimina
  5. Ens varem divertir molt a Sa Cala. Va ser la millor excursio de totes. El que mes me va agradar va ser fer el pa, que va quedar molt bo.Les excursions tambe me varen agradar pero mus varem cansar molt.Per la nit varem sopar de pizza i varem fer la nit de talents.ELENA

    ResponElimina
  6. Lucia: m.ha encantat fer pa pages i que ens agin ensenyat diferents tipus de plantes. No m.ha agradat gens que els llits eran molt incomuts. Pero esta molt clar que hi tornaria. Un aplauso per na Ana que no va poder dormir en tota la nit.����

    ResponElimina
  7. MO VAX PASAR MOLT BE I EM VA AGRADAR FER EL PA I NA DE EXcURsIO I LA NIT DE TALENS SOBRE TOT NA AMELI. ANDREU TORRES

    ResponElimina
  8. Ha mi em va agrada el pa, estava
    molt rico i yo hem sentit molt be.
    yo vag a probar fer el pa a sa
    meva casa. IASSÙ

    ResponElimina
  9. A mi hem va agradar molt anar a sa cala hem apres moltes coses lo que mes m a agradar va ser fer el pa payes estava molt bo
    pero no vaig dormir del tot be i hi havia moltes aveies.GALA.

    ResponElimina
  10. M´ha agradat fer pa i que hem après moltes coses sobre la naturalesa. HÈCTOR

    ResponElimina
  11. Va ser super divertid.
    Varem fer pa i ens van explicar moltes coses.Andreu t.

    ResponElimina
  12. Ens ha agradat moltissim que En Jorge hagi pogut gaudir d'aquesta bonica experiència amb tots vosaltres.
    Moltíssimes gràcies.
    FAMILIA DE JORGE

    ResponElimina
  13. M´agradat molt fe pa pajes i tambe anar a sa cala nus varem diverti molt i lu que no meva agrada va se sa. escursio que varem fe que tenien que escriure molt i nus varem cansa molt i meva agrada molt aprendre moltes. coses noves de plantes i tambe sa ruta que varem fe desde santa gertrudis asta sant miquel i de san juan asta san visent de sa cala i tambe meva agrada juga al cap de futbol tampoc no meva agrada molt per que quant estaben dinant avia aribat ses abelles que nus estaben mulestant molt i meva agrada tenir aquestus munitors juan i pere i ses lliteres eren molt molt incomudicin no pudia durmi ve i tambe no pudia durmi per que els de saltre justat estaben fent remo i molt adeu.NNNNNNOOOOOAAAAAAAAA

    ResponElimina
  14. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  15. Jo hem pensava que domés m'ho passaria be al teps lliure pero no ho vaig passar molt be tot el temps. Martí

    ResponElimina
  16. Jo en vaig sentir nerviosa i feliç. Jo vaig ser encargada de secretari 2 i el nom del grup es deia EL MINI GRUP. Per la nit varem fer una festa de talents amb musica i tot, a la nit quan varem anar a dormir va ser molt tard pero a nes meus compnys lis donava igual, tothom estava despert encara. Jo vaig fer un pa payes allargat i el meu numero era el set, i en numeros romans , que es com ho varem fer, era VII. I encara varem fer un munt de coses mes, va ser una pasada! Judit.

    ResponElimina
  17. Al campament m'ho vaig pasar molt bé!!! Pero tambe vaig estar cansat i amb son, molta son per lo de la nit������. El meu grup es deia els 4 pros el secretari 1era Noa i el 2 Iassù l'ajudant Tania i jo el fotograf.Jo vaig fer un pa redo i estava super bo,ojala ens hagueren quedat mes��.ADRI

    ResponElimina
  18. EL DIA 30 VAREM ANAR DE ACAMPADA A S.T VICENT DE LA CALA VAREN FER UNA CAMINATA MOLT LLARGA I VAREM FER PA LLEVO VAREM JUGA I SA MESTRA VA DIR PER TAULES QUE PREPARASIN EL SEU LLIT.PER LA NIT VAREM FER UN TEATRA DE TALENTS.
    TRES ERAN MOLT GRASIOSUS
    1-GRUP SON ESPER,ELENA I ANABEL
    2-GRUP SON JUDIT,MARIA I RUT
    3-GRUP SON ESPER,ELENA I ANABEL PER SEGONA VOLTA.
    VAREM ANAR AL LLIT A LES 11 NUS BAREM ADORMIR A LE 01:00 MUS VAREM DESPERTAR ALES 07:00 DEL MATI.LLEVO HEM BRENAT DE UNA TOSTADA DE MERMELADA DE FRESA O LLIMO DE MANTEQUILLA O TAMBE DE OLI I SAL.LLEVO HEM PREPARAT EL PA PER DURLU A CASA PER FORMES.PRIMER ANABA LA ALLARGADA I SA REDONA NABA A MIRAR LES ABELLES I DESPRES UN CAMVI LES REDONES PRE PAREN EL PA PER DURLU A CASA I LELS ALLARGADES NABEN AMIRAR LES ABELLES.DESPRES VAREM JUGAR FINS QUE VENGUES EL BUS SA MAESTRA CRIDABA PER TAULES PER DESFER ELS SEUS LLITS.
    MAGRADAT FER EL PA, NO MAGRADAT SA CAMINATA TAN LLARGA
    A SA ACAMPADA I VOLDRIA ANAR UN ALTRA VAGADA.
    TTTTTTTTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    ResponElimina
  19. Respostes
    1. El campada era el millor campada de tots los campadas.El meu grup era el mini grup.El pan era el millor.Jo agradat a dormir la casa de el campada i jo vull afer lo otro ves.Sascha.

      Elimina
  20. A jo me va encanta anar amb les meves amiges i amb els meus compains vam fer pa pero jo no bats menjar.A la nit vam dormir nomes dos ores i elguns no van dormir a jo lo que mes me va agradar va ser la gran escursio que vam fer pero me vaix cansar molt pero me vax dinertir.

    ResponElimina
  21. Me va agradar molt l'acampada. Les excursions van ser super xules i molt divertides una va ser de 6km. Despres varem dinar. Varem fer la elaboracio del pa i ens va sortir molt bo. Varem sopar pizzes i despres varem fer una nit de talents. Varem anar a les lliteres a dormir. Al seguent dia varem esmorzar i vam fer un altre excursion de 4km i mos vam anar a l'escola. María

    ResponElimina
  22. A jo em va encanta la acampada i a les excurcions me vaig cansar vastant pero vaig riure molt amb en JORGE.
    A l`excurciò vaig aprendre molt de el bosc i les plantes em va encantar.
    Quan estavem a la pista jugant m`ho estava pasan molt bé perque estavem tots juns i felisos.
    Varem fer un concurs de talens i jo mo vaig pasar mol bé.
    Cuan varem anar a dormir?la pobre Ana?.ESPERANZA.

    ResponElimina
  23. Quan abiam anat a sa cala barem espera un ratet diguen tota sa cala despres arem fe una excursio de 6 km que dinavem asa excursio despres varem juga un ratet varem berenar varem supa pizza lu que ma agrdat e fe es pa a una caseta per fe pa lu que na me a agradat es durmi co tots fer molta ramo.LUCAS VARGAS

    ResponElimina
  24. Jo meu vaig passar molt be perquè vam fer excursions i ens ban
    ensenyar com fer cals.Jo vaig ser dels últims que es ban dormir
    i dels primers que es van despertar. Els de l'altra habitació no
    paraven de pegar cops a la paret

    ResponElimina
  25. La acampada me va agradar molt.El primer dia bam a anar a fer una caminata de 6
    kilometres despres varem dinar a fora pero lu dulent es que venien las abelles
    despres de dinar nus varen deixar jugar a un camp. Nus varen cridar per pusar els llansons a la gitera despres varem seguir jugan Mes tart varem fer pa i nus varem preparar per supar pizza estavam molt vonas i a la nit varem fer nit de talents. sara

    ResponElimina
  26. L'acampada em va agradar molt. El primer dia vàrem anar d'excursió a caminar 6 km pel bosc, al bosc ens varen ensenyar i parlar de moltes plantes. La casa és molt grossa i té un forn de pedra, allà vàrem cuinar els pans i les pizzes tot molt bo sobre tot el pa encara que jo quasi no vaig poder menjar.
    Quan teníem temps lliure podíem jugar fora perquè hi havia una pista de futbol de basquet i de tenis,
    però dins també hi havia jocs de taula com 4 en fila..., al dia següent vàrem berenar i després un grup va anar agafar el pa i l'altre va mirar les abelles i després al contrari. Quan vàrem jugar més ens vàrem anar a fer 4 km. Jo tornaria. Anabel

    ResponElimina