dimecres, 11 d’octubre del 2017

LA NOSTRA PORTA

15 comentaris:

  1. Jo crec que la porta ens va quedar molt bé i
    Les lletres molt polides i acolorides i les
    fotos molt divertides. Martí

    ResponElimina
  2. Els cumples casi mai ma elegit una persona
    pero no m'importa mica
    perquè no m'agrada.

    ResponElimina
  3. Quina porta mes xula ens a quedat!!!!
    som mol pros en tots com Marti a futbol o Ilir en els videojocs
    i Tiago en parkour bueno tots som iguals.ADRI

    ResponElimina
  4. Aixo va ser el resultat de la nostra porta super mega guai.
    lu que varem intentar fer vaser posar una persona que fasi algo que a naltsos ens a gradi
    i llevor possar la nostra foto de la cara.Judit

    ResponElimina
  5. La porta de la classe es molt bonica.jo magrada la porta porque las caras son chules.I el nom.SASCHA

    ResponElimina
  6. M´agrada molt com a quedat la porta de la classe.
    Ens a costat sobre tot a els que an fet les lletres
    de la porta pero a balgut la pena.ANABEL

    ResponElimina
  7. Despres de tant esforc la porta va quedar molt guay i molt xula
    na ANABEL i na JUDIT de flamencas en ILIR i en HECTOR de algun videojoc
    i jo i na SARA DE KARATEKAS.GALA.4Ta.

    ResponElimina
  8. Ens va agradar molt a tots.
    La meva foto era de una boixa amb un esqueit.
    Les lletres les varem fer en MARTI,JO,ELENA,AMELIE ne RUT mus va ajuda.ESPE.

    ResponElimina
  9. Primer varem decidir el nom de la clase es TOTAL PROS varem decidir pero alguns varen votar altres.
    i varem decidir com fer la porta relacionat amb els TOTALS PROS.
    i per ulti farem fer al porta varep posar les lloetres i les fotos de tots el companys.David

    ResponElimina
  10. Ens va quedar una porta super xula tots estam fent coses diferents la meva i la de na Maria son de gimnastes i n'Anabel i na Judit de flamenques

    ResponElimina
  11. La nostra porta es molt xula i polida.
    varem fer molt desfors per acabar.
    I tots d'un esport que se nos dona be. Na Elena de gimnasta i jo salta dalt ella,n'Anabel i na Judit de flamencas en Ilir i en Hector de un videojoc na Gala na Sara i en Yassu de karate.Maria

    ResponElimina
  12. Va queda molt be sa porta de sa classe sas ideas varam queda molt be .
    tots en la porta varem queda molt be en sa porta i ses lletres segur que quedaran molt be.
    sa classe ara ha quedat molt molt mlot be i sa porta.

    ResponElimina
  13. La porta de la clase va queda mol be per que ens barem esforsar molt i barem fer en equip.
    YO crec que es la porta mes chula de la escola.
    Las lletres an quedat mol chules i sobre tot els personatges.
    LUCIA

    ResponElimina
  14. La porta ens ha quedat molt xula i ha set bona idea fer sa porta d`aquesta manera a jo no m`agrada es nom.A la porta hem posat personatges que pensam que són pros però amb les nostres cares.TANIA

    ResponElimina
  15. La porta ha quedat molt chula, pusam els nostres caps en tots els personatges deportius i va quedar molt chulo.LUCAS

    ResponElimina